Annons:
Etikettoff-topic
Läst 325 ggr
Draken
2019-11-04 15:43

Skaka liv i siten igen

Hej.

Jag har precis tagit över siten, och jag skulle vilja skaka liv i den igen. Den är så gott som död, men nog kan vi hitta livsgnistan om vi söker tillräckligt djup …det tycker jag i alla fall.

Jag kommer lägga om hela siten och lyfta fram mycket som ligger i skymundan idag.

Har kollat genom trådarna, och de flesta är från 2016, sen har det inte hänt så mycket mer. jag hoppas nu att jag skall kunna lyfta siten och göra den hemtrevlig med mycket snygga bilder och intressanta artiklar och inlägg.

Jag hoppas att ni vill hjälpa mig med detta :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Draken
2019-11-05 19:53
#1

Jag är ingen expert på Crested, men jag tänker iaf skriva ihop några artiklar om lite olika saker som kan vara bra att veta. Kommer även försöka se om vi kan lägga upp lite bildtrådar, sånt är alltid roligt.

Jag kanske gör iordning för mig själv, men det tar jag isf ;) Kan vara roligt att gå tillbaka om några år och se vad jag har skrivit och vad som kanske har ändrats i handhavandet av våra små snyggingar ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Februarias
2020-01-17 23:02
#2

Jag läser och kikar i alla fall. Sen är jag inte så aktiv med bilder och skrivande. Tycker det är kul att någon vill liva upp här!

Draken
2020-01-18 11:13
#3

Det verkar vara ganska dött här inne ;) Men jag har inte gett upp hoppet ännu ;)

Skulle vara kul om medlemmarna kunde skriva vad de skulle vilja se på siten :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: