Annons:
Etikettmorpher-och-traits
Läst 1655 ggr
[mommo 12]
8/15/14, 3:13 PM

Färg och morpher.

Hej! Jag har tänkt lite på morpher och färger. Oliv är fin, men jag skulle vilja ha en brun. Jag letar inte efter en, så jag ska inte köpa. Men någon som har tips på någon fin? Det gör inget om det är någon annan färg, men vill helst veta bruna färger.

Annons:
IceTee
8/17/14, 3:20 PM
#1

En brun kallas ofta buckskin. Dessa är extremt vanliga och kan i dagens marknad nästan ges bort

Medarbetare på Skor iFokus

JACLAR123
8/17/14, 6:48 PM
#2

Instämmer förra läsaren. Annars finns Harequiln som är brun och gul. Som också är billiga i dagens läge. Till sist så finns det morpher som heter Choklad harequiln…. M.m. 

Harequiln 0.1

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

[mommo 12]
8/19/14, 9:51 AM
#3

Den var fin.

JACLAR123
8/20/14, 2:14 PM
#4

Tack, så mycket! :D

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

[mommo 12]
8/20/14, 4:22 PM
#5

Varsågod :-)

[dynamitella]
8/25/14, 11:21 AM
#6

Harlequin behöver inte ha någon specifik färg.
Färgen heter choklad som du gillar. Buckskins och diverse mönstrade morpher kommer i chokladnyanser. Det är den vanligaste grundfärgen :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: