Annons:
Etikettallmänt-om-cresties
Läst 1178 ggr
JACLAR123
4/20/14, 10:31 PM

AKTIVT....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är inte sajt värd, men undrar hur vi kan göra det mer aktivt?

Eftersom det händer för lite….  Detta ska ändå vara ett forum, med mycket bilder och inlägg! 😃

Så kommentera vad du tycker och om du har en bra lösning! 😉 Hur vi kan få mer aktivt? ☝️

Jag kan typexempel tycka att: Man kan ha olika tema per vecka, som avel, morpher, mat m.m. Och att ha Quiz…. 👋 Veckans bild m.m.

Mvh Jacob

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Annons:
Reptile-Lovers
4/21/14, 5:15 PM
#1

Det finns för många fb grupper därför glöms forumen bort

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

JACLAR123
4/21/14, 5:49 PM
#2

Ja, men man kan ändå använda sig utav iFokus. Som är en trevlig sida och kan då utgjuta det till 100 %! 😃

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Reptile-Lovers
4/21/14, 5:57 PM
#3

Jo klart

men man hinner inte vara på alla ställen ;)

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

Mantissa
5/15/14, 8:08 PM
#4

Skulle underlätta om mer nischade forum med låg aktivitet kunde slås ihop. leopardgecko och crested.ifokus kan ju skrotas till förmån för att få upp aktivitetsnivån på reptiler.ifokus. De flesta har endå fler än en reptilart som intresse och då når man mer kunskap.

[mommo 12]
8/17/14, 10:22 AM
#5

Det var några månader sedan, men det är ju inte så aktivt. Men varför gör vi inte så att vi skriver trådar och sedan ser vi vad som händer. Man svarar på vad som står osv. Då blir det ju lite aktivare. Men kanske fler medlemmar skulle vara bra?

JACLAR123
9/9/14, 3:35 PM
#6

Kom igen nu! :P Vi måste få mer aktivitet…. ;D

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Annons:
Medaljjägaren
9/16/14, 6:30 PM
#7

Okej! Vad ska vi göra? Jag kan tänka mig att börja så smått. Ska man göra något mer? Skicka PM till användare vi inte visste fanns? Det är svårt med sådant här. Men jag tror att om fler skulle få reda på att crested gecko iFokus fanns, så kanske fler skulle kika in.

YEY, INSIDER!

Medaljjägaren
9/16/14, 6:34 PM
#8

Jag har varit medlem på crested gecko iFokus ett tag och vi har fått c.a 1 medlem denhär månaden… Det är alltså inte så jätte aktivt.

YEY, INSIDER!

[dynamitella]
9/17/14, 11:41 AM
#9

Vi håller på att starta Sveriges Ögonfransgeckoförening för tillfället och är mycket aktiva på facebook. Det känns som att forumet här är efter sin tid och att det är dax för nya medier.
Välkomna till vår grupp.
https://www.facebook.com/groups/175286412648815/

Upp till toppen
Annons: