Annons:
Etikettbildtråd
Läst 847 ggr
JACLAR123
4/5/14, 9:53 PM

Ögonfransgecko!!!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Idag fick jag en ögonfransgecko, som jag hade bokat! En extreme red…. Skrattar Den slickade på CDG och tog över 5 Kackisar.. Gapskrattar

Namn förslag? 🤔

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Annons:
[mommo 12]
8/17/14, 10:25 AM
#1

h#n var fin i alla fall ;-) Vet att tråden är gammal :-)

JACLAR123
8/17/14, 6:38 PM
#2

Det är så lugnt så. Ödlan är inte död en eller fall. Det blev en hane och kommer paras 2015 med en Tiger och en ovanlig harequiln. Tanken är att få fram röda harequiln och kanske en pinstripe. Han väger idag 15 gram och är född 2013. :D

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

JACLAR123
8/17/14, 6:42 PM
#3

Han heter Boo. Eftersom jag har tagit namn från Mario.  Honorna heter Yoshi  och Peach. :D 

Han är dock bitsk. Jag vet inte hur många gånger han har bitit mig. Hoppas att han inte gör det lika bra med honorna. För då vill honorna flytta…

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Medaljjägaren
8/24/14, 7:42 PM
#4

#3 Det får vi hoppas :)

YEY, INSIDER!

JACLAR123
8/24/14, 9:26 PM
#5

Ja, absolut! :D

                         Jag är 15 år gammal och kan mycket om djur.Cool                                                                                      "Åldern är bara en siffra"Pokal 

                                  "Åldern visar inte din mognad" Pokal

Upp till toppen
Annons: